27 Aralık 2015 Pazar

ORGANİK TEMİZLİK



Efendim bugünkü yazımı gıdayla başlayıp tekstille devam eden ve önemli bir merhaleye yani temizliğe kadar ulaşan bir konu hakkında yazmak istiyorum. Evet ORGANİK TEMİZLİK ÜRÜNLERİ .

Yediklerimizle içtiklerimizle ufak ufak zehirleniyoruz. Vücudumuz bu zehire karşı malesef direnç gösteremiyor. Bunun üstüne bir de biz bayanlar olarak temizlikte kullandığımız malzemelerle daha da fazla zehiri bünyemize sokuyoruz. Artık o kadar gündemdeki bütün dünya yavaş yavaş organik ürünlere dönmeye başladı hem de her şeyde. Aslına bakarsanız fark etmeden kullandığımız o ürünlerle hem kendimizi hem de dünyamızı kirletiyoruz.

Ben de uzun süredir bir arayış içindeydim ve birkaç ürün denedim. Ama hiç birinden istediğim sonucu alamadım. Sonunda HEICON'a rastladım. Çok genç bir firma ama hızlı bir giriş yaptı sanırım.

Nisbeten diğerlerinden daha kaliteli ve %100 Türk Malı. Formülü narenciye bitkilerinin özleri ve bor. Benim cildimde dökülme sorunu vardı. Pul pul dökülüyordu yaz kış. Normalde nemlendirici de kullanırım. Sonra doktora gittiğimde bu dökülmenin kullandığım çamaşır deterjanından olabileceğini söyledi. Zaten ondan sonra araştırmaya başladım. Organiğe ondan sonra geçmeye karar verdim.

Lafı uzatmadan bitkisel temizliğe önem verenler, çocuklarını düşünen anneler, astım gibi rahatsızlıkları olanlar ve çevreci dostlar için kesinle tavsiye edeceğim ürünler Heiconun ürünleri.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder