14 Temmuz 2014 Pazartesi

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

Girne Amerikan Üniversitesi, "Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de Oku" sloganı ile bütünleşen ve yurtdışı kampüsleriyle de öğrencilerine üç farklı kıtada eğitim fırsatı sunan öncü bir üniversite.

Eğitimde mobiliteye verdiği önem ve uluslararasılaşma sürecinin bir göstergesi olarak Girne Amerikan Üniversitesi; İngiltere, ABD ve Hong Kong’dan sonra küresel kampüslerine bir yenisini ekleyerek Türkiye’de İstanbul yerleşkesini hizmete açmıştır. Bu süreçte Girne Amerikan Üniversitesi, öğrencilerine 3 farklı kıtada eğitim imkânı sunmakta ve "Üç Kıta Tek Üniversite" sloganı ile de bir dünya üniversitesi olma noktasında bir hareketlilik içerisinde olduğunu kanıtlamaktadır.



Kazandıkları ÖSYM bursları ile GAÜ’ye yerleşen öğrenciler, Girne Amerikan Üniversitesi’nin yurtdışı yerleşkelerinde aynı burslarla ve ek ücret ödemeden programlarıyla uyumlu dersler yada ELA’da (English Language Academy) İngilizce dil eğitimi alıyor; geri döndüklerinde ise yurtdışında aldıkları dersleri GAÜ programlarındaki ders yükümlülükleri yerine saydırarak eğitimlerine devam edebiliyorlar.

Eğitimde 30 Yıl...

Geçtiğimiz günlerde görkemli bir törenle 30. Onur Yılı’nı kutlayan Girne Amerikan Üniversitesi için bu sene oldukça özel bir yıl. GAÜ, 2014-2015 Akademik Yılında tam 2260 yeni öğrencisine 7 yıl boyunca kesintisiz ÖSYM Bursu verecek.

GAÜ sosyal ağlarda da çok aktif; bu sene tercih dönemi boyunca facebook.com/girneamerican üzerinden tüm kampüsler ve öğrenci hayatı ile ilgili herşeyi paylaşıyorlar ve tüm sorulara resmi sayfa üzerinden cevap veriyorlar. Twitter takipcilerini de unutmamışlar @girneamerican üzerinden en güncel paylaşımları takip edebilirsiniz.



GAÜ, şu anda küresel dünyanın yükselen meslekleri Denizcilik, Havacılık, Sahne Sanatları, Hukuk, İleri Mühendislik Disiplinleri, Güzel Sanatlar, Mimarlık, İç Mimarlık, Uluslararası İşletme, Uluslararası İlişkiler, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Türkçe Hukuk, Çin Dili ve Edebiyatı, Gastronomi ve Mutfak Sanatları, Sınıf Öğretmenliği, Sağlık Yönetimi, Ergoterapi, Enerji Sistemleri Mühendisliği, Ebelik, İnşaat Mühendisliği ve Sivil Havacılık Ulaştırma İşletmeciliği, Pilotaj gibi programları barındıran; 9 Fakülte, 6 Yüksekokul, 2 Enstitü ve  2 Meslek Yüksekokulu’nda olmak üzere , 69 Lisans 21 Önlisans 48 Yükseklisans ve 17 Doktora programı sunmakta.

GAÜ’den saygın dünya üniversiteleri ile akademik işbirliği ve değişim programları fırsatı!

Girne Amerikan Üniversitesi, kampüsleri ve 200’ü aşkın dünya üniversitesiyle sürdürdüğü öğrenci değişim programları kapsamında, öğrencilerine yaşam boyu hatırlayacakları deneyimlerin kapılarını açmakta.



Uluslararası Denklik ve Tanınma

Girne Amerikan Üniversitesi sağladığı eğitimin kalitesini sürekli olarak geliştirmek için akreditasyonlarını ve üyeliklerini yenilemektedir. GAÜ yerel olarak Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Yükseköğretim Planlama, Denetleme, Akreditasyon ve Koordınasyon Kurulu YÖDAK ve Türkiye Yüksek Öğretim Kurulu (YÖK) tarafından tanınmaktadır. Ayrıca dünyanın bir çok saygın denklik kurullarından akredite olan GAÜ’nün bir çok uluslararası üyeliği de bulunmaktadır.



Girne Amerikan Üniversitesi Eduniversal’ın En İyi Üniversiteler sıralamasında yer almaktadır. Avrupa Birliği Yükseköğretim Sistemi içerisinde üniversite eğitimini denetleyen uluslararası eğitim kuruluşu Eduniversal, 153 ülkeden 12 bin yükseklisans programının incelenmesi ve 100 bin öğrenci ile yaptığı “En İyi Yükseklisans Eğitimi Veren Üniversiteler” araştırmasının sonuç raporuna göre GAÜ "En İyi Yükseklisans Eğitimi Veren İlk 100 Üniversite" arasında gösterilmektedir.

GAÜ, YÖK onaylı programlarıyla geleceğin pilotlarını yetiştiriyor



4 yıllık Pilotaj eğitimi alan öğrenciler, GAÜ İstanbul Yerleşkesi Uluslararası Havacılık Akademisi’nde similatör ve uçuş derslerini tamamlayarak Pilot olma hakkını kazanıyorlar. GAÜ’nün, uluslararası standartlarda verdiği eğitimle yetiştirdiği öğrenciler, önümüzdeki 20 yılın en gözde mesleklerinden biri olan havacılık sektöründe kolaylıkla iş bulabilecekler.

Kıbrıs, dünyanın en güzel adalarından biri!

Kıbrıs Dünya’nın en güzel adalarındandır ve iklimi sayesinde bir tatil ülkesinde eğitim alma şansınız var, üniversite kampüsü plajlara çok yakın mesafede bulunmakta ve kampüse çok renkli bir yaşam hakim. GAÜ, adanın en turistik sahil kenti olan Girne’de kendisine özel plaj ve uygulamalı 5 yıldızlı oteli ile öğrencilerine eşi benzeri olmayan bir eğitim fırsatı sunmaktadır.

Peki kampüste hayat mı nasıl? Tanıtım filmleri için youtube.com/girneamerican ve vimeo.com/girneamerican
Bir boomads advertorial içeriğidir.

5 Temmuz 2014 Cumartesi

BENDEN SON HABERLER

Hayatımın belki de en hareketli dönemi, Haziran 11'de başladı, Batman'dan Antalya 1264 km, Alanya-Korkuteli derken, birden tayin çıktı Mersin'e, hoop Antalya Mersin 500 km, Mersin'de yorucu bir ev arama süreci, daha sonra ilginç bir sürpriz yorgunluğa yorgunluk ekleyerek rota Kayseri 318 km. 2 gün dinlendikten sonra yeniden Batman'a geldim ev toparlamak için Kayseri - Batman 697 km. pazartesi inşallah mersine evi götüreceğim son olarak batman mersin 700 km. Bundan sonra meslek seçmem gerekse uzun yol şöförü olurum. Evliya Çelebi tek rakibim :)))))))))))

26 Haziran 2014 Perşembe

MERHABA MERSİN

Aralık 2010'da Batman'a gelmişim ve Batmanla ilgili ilk yazımı da bu tarihlerde yazmışım. Herhalde Batman2ı konu alan son yazım da bu olacak.

Batman küçük fakat sıcak, herşeyi içinde bulabileceğiniz kadar aktif fakat bir o kadar da sessiz bir şehir. 3 yıl içinde çok güzel dostlar edindim, çok güzel aktivitelerde bulundum. Batman'a ilk tayinim çıktığındaki korkum yerini derin bir bağa bıraktı. Ama artık Batman'dan ayrılma zamanım geldi. İl dışı tayin istedim ve bu defa rotam  Mersin oldu. Biraz heyecan, biraz korku ve biraz da üzüntü ile gideceğim Mersin'e.

Bu arada Batman'da yaşayan bir blogger bulamadım. Umarım Mersin'deki blogger arkadaşlarla bir araya gelip sanal dünyadaki dostluğumuzu gerçek hayatta da gerçekleştirebiliriz. Ayrıca belki bana Mersin'de yeni bir çevre kurmamda yardımcı olabilirler.

Buruk bir şekilde Batman'dan ayrılıp, Mersin'de yeni bir hayata merhaba diyeceğim. Bu aşamada beni yalnız bırakmamanızı rica edeceğim siz dostlarımdan :)

LINE Camera Beauty ile Kendinizi Baştan Yaratın…

Yılın en güzel zamanlarına girdik, her yer bir moda çekimini andıran tatil fotoğraflarıyla dolmaya başladı bile. Bu dönemde özellikle ünlüleri takip etmek oldukça keyifli oluyor. Gazete ve dergilerdeki donuk fotoğraflar yerine sosyal medya hesaplarında daha cesur davranabiliyorlar. Bu yıl hem şarkılarıyla hem de sansasyonel hareketleriyle dikkat çeken Miley Cyrus, Instagram hesabındaki fotoğraflarla da hayranlarını etkilemeyi biliyor.

http://instagram.com/mileycyrus



Fotoğraflar için hangi uygulamayı kullandığını merak ediyorsanız eğer size güzel bir haberimiz var. Kullandığı LINE Camera uygulaması ücretsiz ve siz de kullanabilirsiniz. Ayrıca tüm fotoğraflarınızı doğrudan Twitter, Facebook ve Instagram gibi hesaplarınızda paylaşabiliyorsunuz.

iOS cihazınıza indirmek için: http://bit.ly/CameraiTunes

Android cihazınıza indirmek için: http://bit.ly/CameraGooglePlay

Uygulamayı ilk açtığınızda size SHOP, pick, CAMERA, GALLERY, BEAUTY ve COLLAGE+ seçenekleri sunuluyor. Aşağıda bunların ne işe yaradıklarını okuyabilirsiniz

Sıradan selfie’ler geçmişte kalsın

“Fotoğraflarım istediğim gibi çıkmıyor” diyorsanız Camera ve Gallery özelliklerini kullanabilirsiniz. Daha önceden çektiğiniz bir selfie üzerinde değişiklik yapmak için Gallery seçeneğini; yeni bir selfie çekmek için Camera seçeneğini kullanabilirsiniz. Birbirinden farklı onlarca filtre içinden fotoğrafınıza en uygunu ile harika bir görünüm yaratabilirsiniz. Bunun yanı sıra, çerçeve ekleme, SHOP seçeneğine gitme, yazı ekleme ve fotoğraf üzerinde parlaklık / saydamlık gibi ayarları da yapabilirsiniz. Fotoğraf makinası ikonunu sağa kaydırıp fotoğraf çektiğinizde, fotoğrafınızı çekmeden önce tasarım ikonundan filtre ya da çerçeve eklemenize olanak sağlıyor.

Tüm dünyada sticker mesajlaşmalarıyla ünlü olan LINE’ın sticker’ları fotoğraflarınızı süslemede de kullanılabiliyor. Bunun için “Shop” bölümünü kullanabilirsiniz. LINE Camera’nın ücretsiz sunduğu sticker’lar, fotoğraflarınıza ekleyebileceğiniz gözlük, şapka gibi eğlenceli aksesuarlar, konuşma balonu ve kalp, yıldız gibi tasarım pulları kullanabiliyorsunuz. Bunun yanı sıra fotoğrafınıza eklemek isteyebileceğiniz farklı tasarımlar ve özel tasarlanan setlerden satın alabiliyorsunuz.



Sticker ve dekorasyonların yanı sıra birçok efekt ve filtreyle fotoğraflarınızın havasını değiştirebilirsiniz. Sivilceler hep en lüzumsuz zamanda çıkar. İlk buluşmada, mezuniyet balosunda, doğum günlerinde… Hiçbir özel günü atlamaz yani. Bu nedenle en çok işinize yarayacak araçlardan birisi de yüzünüzdeki sivilce gibi lekeleri silmenize yarayan “Blemishes” ve gözaltı bölgesindeki koyu rengi azaltan “Dark Circle”. “Beauty” menüsü altındaki özelliklerle kuaförün sade olsun dediğiniz halde yaptığı abartılı makyajdan kurtulabilirsiniz. Dahası mı? Burnunuzu küçültebilir, yüzünüzü inceltebilir ya da uzatabilir, gözlerinizi büyütebilirsiniz. Hatta biraz eğlence için fotoğrafınızın üzerinde yaptığınız değişikliklerle komik fotoğraflar yaratıp arkadaşlarınızla gülebilirsiniz.



Güzel anlarınızın fotoğraflarını bir arada tutmak için kolajlar oluşturabilirsiniz. Bazı güzel anları tek bir kareye sığdırmak zordur o yüzden LINE Camera’nın Collage seçeneği ile fotoğraf düzenini ister kendiniz belirliyorsunuz isterseniz de LINE Camera’nın 2-9 arası fotoğraf yükleyebileceğiniz onlarca hazır kolaj temasından birini seçebiliyorsunuz. İstediğiniz fotoğrafları ekleyip dilerseniz de arka plan rengini değiştirebiliyorsunuz. Bunun yanı sıra LINE Camera’nın sunduğu tasarım araçları da kullanılabiliyor.


Bir boomads advertorial içeriğidir.

1 Haziran 2014 Pazar

ORGANİCS ŞAMPUAN DENEYİMİM

Yeni bir şampuan denediğimden bahsetmiştim size. 2 ay denedim, ilk şişesini bitirdim ve artık yorumlama zamanı geldi diye düşünüyorum.


Öncelikle şampuan kremsiz olduğu için saçlarda bariz bir sertleşme oldu fakat şu anda o kadar rahatsız edici gelmiyor. Saçlarımda çok olmasa da dökülme sorunu vardı, artık bu sorunu yaşamıyorum. Benim dikkatimi çeken en önemli şey yeni saç çıkması oldu. Acaba bana mı öyle geliyor dedim ama fotoğraflardan ne kadar anlaşılır bilmiyorum gerçekten yeni saçlar çıkmış. Kuaförüm de bunu onayladı. 2 ay içinde yaptığım tek değişiklik Organics Şampuan kullanmam oldu. Yani yeni saç çıkmasını başka bir şeyle açıklayamıyorum.

Aşağı dökülen saçlar yeni çıkan kısalarmış. 


Fakat şunu da belirtmeliyim ki Organics Şampuanın böyle bir vaadi yoktu. Yani yeni saç çıkarma vaadi yok. Saçı beslediği, zeytinyağ içeriğiyle saça bakım yaptığı belirtiliyor. Ama bende yeni saç çıkardı. Herkeste aynı sonucu verir mi bilmiyorum. 2 şişe daha aldım, kullanmaya devam edeceğim.


13 Mayıs 2014 Salı

KAVİTASYONDAN SONRA



Daha önceki yazılarımda bahsetmiştim kavitasyona girdiğimi. Toplamda 10 seans gittim 5-6 kilo verdim. Ama ben yazıyla değil resimlerle anlatacam. Daha önce de paylaştığım bir resimde giydiğim gömleği giydim ve tekrar resim çektirdim. Bakalım siz fark görecek misiniz?




1 Mayıs 2014 Perşembe

HAMILTON GÜNEŞ KREMİ

Hamilton Güneş Kremi hakkında kullanan arkadaşlarımdan çok olumlu şeyler duydum. Ben de kullanayım dedim ve Kapatıcı etkili 30 koruma faktörlü olanını aldım ve 1 haftadır kullanıyorum. Açık söylemek gerekirse Solente'den daha çok beğendim.




29 Mart 2014 Cumartesi

UNUTTURAMAZ SENİ HİÇBİR ŞEY

Batman'da Sanat Müziği Severler diye bir dernek var. Kurucuları arkadaşım olduğu için zaman zaman ziyaret ediyorum. Ziyaret ettiğim zaman da bazen ben de birşeyler çalıyorum.

video

Umarım beğenirsiniz :)

28 Mart 2014 Cuma

KİTAP YURDUNDAN YENİ KİTAPLAR

Geçenlerde öğrencilerimle konuşurken, bana, hocam hayatınızda okuduğunuz en ilginç kitap hangisiydi, diye sordular ben de, üniversite yıllarında okuduğum, hatta yazarının hentbol antrenörü olduğu, çok ilginç bir kitaptan bahsetmiştim. Kitabın adı "Uzunharmanlar'da Bir Davetsiz Misafir" yazarı Sezgin Kaymaz. Kitabın sonunda çok şaşırdığımı, o zamanlar ismi bilinmeyen bir kişinin yazdığını felan anlatmıştım. Hatta güzel bir senaryo ve efektlerle filmi çekilse değme Amerikan filmlerine taş çıkarır, Altıncı Hismiş, yok efendim Diğerleriymiş onun yanında hiç kalır, demiştim. Arka kapak yazısı aşağıda ;




Öğrencilerim çok heveslendi ve hemen Kitapyurdundan Sezgin Kaymaz'ın bahsettiğim kitabı da dahil 7 kitabını sipariş ettik. Bu kitapları önce biz okuyacağız sonra okulumuzun kütüphanesine hediye edeceğiz.




27 Mart 2014 Perşembe

KAVİTASYON DENEYİMİM

Bildiğiniz gibi, yıllardır zayıflamak için spor yapıyorum, yaklaşık 1 yıldır da Zumba ile zayıflamaya devam ediyorum. Daha önceki yazılarımda da bahsettiğim gibi salona gidip çalıştığım dönemden daha hızlı yanıt aldım Zumba ile. Daha hızlı kilo verdim ve daha fit bir görüntüye ulaştım. Ancak kilo vermeme rağmen göbek bölgesinde hala biraz sıkıntım vardı. Zumba ile verebileceğimi biliyorum fakat ben bu süreci biraz hızlandırmak istedim ve Kavitasyona başladım.


Kavitasyon tekniği bölgesel incelme için kullanılıyor. Benim göbek bölgemde sorun olduğu için bu bölgeyi inceltmek için başladım. Bu arada bildiğiniz gibi göbek en zor eriyen bölgedir. Bugün 3. seansıma gittim. Sizlere bu yazıyı yazabilmek için gerçekten farkı görmem lazımdı. 2 seans'tan sonra 1 kilo verdim ve 1 beden inceldim. Toplamda 10 seans gideceğim ve 10 seansın sonunda sanırım istediğimden de daha iyi bir sonuç alacağımdan emin oldum.

Kavitasyon ses dalgaları kullanarak yağları parçalama tekniğidir. Kavitasyon yaptırdığınız dönemde günde 3-4 lt. arası su içmeniz gerekiyor. Çünkü parçalanan yağlar kana karışıyor ve yağı vücuttan idrar ile atıyorsunuz. Yağ ve tuzu en aza indiriyorsunuz ve mayalı ürünler yemiyorsunuz. Aslında şartları çok zor değil. Tam bir sonuç almak istiyorsanız, bu kurallara uymanız gerekiyor.


Ben Kavitasyon için Batman Le Paris Güzellik Merkezi'ne gidiyorum. Profesyonel elemanlar büyük bir titizlikle çalışıyorlar. 40 dk. ses dalgası veriliyor, 10 dk masaj yapılıyor ve son 10 dk. pasif aerobic yaparak 1 seansı bitiriyoruz.

Siz de benim gibi bölgesel olarak işi hızlandırmak istiyorsanız, Kavitasyon yöntemine başvurabilirsiniz. Ve eğer Batman'da yaşıyorsanız Kavitasyon için Le Paris'e kendinizi emanet edebilirsiniz.

25 Mart 2014 Salı

ORGANICS ŞAMPUAN



Bugün bahsedeceğim konu Organics Şampuan. Cumartesi Batman'daki Le Paris Kuaföründe bakım günleri vardı. Ben de gidip saçlarıma bakım yaptırdım. Saçlarım aslında sağlıklıdır. En önemlisi saçım boyalı değil. Boyamayı bırakalı uzun zaman oldu. Çok çabuk uzar ve ben de düzenli kestiririm. Aslında saçlarımda bir şikayetim yok ama yine de yıkama esnasındaki zararları en aza indirmek için Organics Şampuan aldım henüz başlamadım kullanmaya ama hakkında çok iyi şeyler duydum. Zeytinyağı içerikli bu şampuan her yıkamada saça bakım yapıyor. Organics Şampuanın fiyatı 49 TL., ama ben kampanya kapsamında 2 tanesini 49 TL.'ye aldım. Kullandıktan sonra kendi yorumlarımı da burada paylaşacağım.

Sevgiyle kalın.

19 Mart 2014 Çarşamba

EVİM EVİM EMİNEVİM



Bugün sizlerle paylaşacağım konu ev almaya karar verme maceram. Bildiğiniz gibi Batman'da yaşıyorum Eminevim'in buradaki şubesiyle 3 yıldır görüşüyorum. Sonunda kararımı verdim ve Eminevim ailesinin bir üyesi oldum.


Öncelikle Eminevim nedir ondan bahsedeyim. Eminevim kendi has bir sistemle isteyen herkesi ev ve araba sahibi yapıyor. Üstelik faizsiz. İşte benim için can alıcı nokta da bu FAİZSİZ. Benim gibi maaşlı çalışan bir memursanız, elinize toplu para geçip de ev almanız malesef mümkün değil. O yüzden ev alma hayalimizi genellikle bankalarla gerçekleştiriyoruz. Bankadan çektiğimiz krediyi neredeyse bir ev parası kadar olan faiziyle geri ödüyoruz. Bu süre 5-10 yıl arasında değişiyor. Yani bankaların bizi 5-10 yıl sömürmesine müsaade ediyoruz.

Eminevim'de kesinlikle faiz yok arkadaşlar, alacağınız evin tutarına göre sadece çok makul miktarda organizasyon bedeli ödüyorsunuz. Onun dışında kesinlikle bir masraf çıkmıyor karşınıza.

2 farklı sistemleri var. İlki bizim çok iyi bildiğimiz "Altın Günü" mantığıyla yapılıyor. Yani, sizi alacağınız eve göre bir gruba dahil ediyor ve kura ile her ay birine ev alınıyor. Diğeri ise yine alacağınız evin tutarına göre sabit taksitlerle ve hangi ayda evinizin çıkacağını bilerek üye oluyorsunuz.

Ben ikincisini tercih ettim. Benim evim 19 ayda alınacak ve borcumun tamamı 40 ayda bitecek. Acil ev ihtiyacım olmadığı için bu sistem bana daha uygun geldi. Bu arada Türkiye'nin istediğiniz şehrinden evinizi alabiliyorsunuz. Yani ben Batman'dan üye oldum illa Batman'dan ev alacağım diye bir şey yok.

Bu arada ödeme tutarınızı da siz belirliyorsunuz. Yani ne kadar ödeyebilecekseniz ona göre taksitlendirme yapılıyor. Çok sıkıştığınız zaman ödemenizi öteleyebiliyorsunuz.

Kısacası Eminevim sizi helal yoldan ev sahibi yapabilmek için aklınıza gelebilecek her kolaylığı düşünmüş. Eğer ev ya da araba almayı düşünüyorsanız şehrinizde bulunan Eminevim şubesine gidip görüşebilirsiniz. Krediler, kredi kartları ile bankaların sizi sömürmesinden bıktıysanız, işte size bir fırsat. Benim bu firmayı araştırıp, güvenip, karar verme sürem uzun sürdü. Eğer ilk düşündüğüm anda üye olsaydım şimdiye evimi almış borcumu da bitirmiştim. Siz benim gibi yapmayın.

Eminevim'in web sitesi http://www.eminevim.com bu siteden daha detaylı bilgi edinebilirsiniz. Eğer bana sormak istediğiniz birşey olursa mail adresimden bana ulaşabilirsiniz. adasdelenster@gmail.com

Bu arada görsel internetten alıntıdır.

6 Mart 2014 Perşembe

INDILA - DERNIERE DANSE

Paylaşmadan yapamayacağım, ilk dinlediğim andan itibaren bayıldığım bir şarkı

4 Mart 2014 Salı

ESİRGEYEN GÖKYÜZÜ - ÇÖLDE ÇAY - PAUL BOWLES





Yeni bitirdiğim bu kitabı bir arkadaşım tavsiye etmişti. Bu yaz bir Fas gezisi planlıyorum ve arkadaşım demişti ki bu kitabı okuduktan sonra hemen gitmek isteyeceksin. Malesef bende öyle bir etki bırakmadı bu kitap, aksine gitmeyi şimdi bir daha düşünüyorum.

Olay Fas'ta başlayıp Afrika'nın içlerinde bitiyor. Kendilerine gezgin diyen bir çift ve yanlarında bir arkadaşlarıyla beraber New York'tan yola çıkıp, dünyayı keşfetmek üzere Fas'a geliyorlar. Her duraklarında 1-2 gün kalıp sürekli seyehat ediyorlar. İsterseniz anlatmayayım, her ne kadar bende kötü etki bıraksa da okunmaya değer bir kitap.

Hızımı alamayıp filmini de izledim. Filminde John Malkowich oynamış. Film de fena sayılmazdı.


26 Şubat 2014 Çarşamba

Hocalı Katliamı Unutma Unutturma



 Dünyanın gözü önünde yapılan katliam. Hepimiz ermeniyiz diyen Türklere ithafen. Lütfen sonuna kadar izleyiniz.