7 Ocak 2015 Çarşamba

BU DEFA MEMNUNİYETSİZLİK

Bütün blogger arkadaşlarımın yaptığı gibi, bloglarımızı sadece günlük tutmak için yazmıyoruz. Deneyimlediğimiz bir çok ürünü kendimize göre yorumluyoruz. Mesela ben eğer yeni bir ürün alacaksam bilhassa bloglardaki yorumlarına bakıyorum.

Sizinle genellikle gerçekten faydasını gördüğüm, gerçekten beğendiğim ürünleri paylaştım. Hatırlarsanız Kavitasyon deneyimimden de bahsetmiştim size. gerçekten memnun kaldığımı ben de inanılmaz değişiklik yarattıpını da hem anlatmış hem de resimlerle göstermiştim.

Ben kavitasyonu Batman'da Le Paris Güzellik Merkezinde yaptırmıştım. Şimdi bildiğiniz gibi Mersin'deyim. Annem de bendeki değişiklikten sonra kavitasyon yaptırmak istedi. Mersin'de REAL TOUCH GÜZELLİK MERKEZİ diye uyduruk bir yer var. Aslında görüşmeye gittiğimde anlamıştım. Çünkü sahibi bayan bildiğiniz kilolu biri. Yani kelin ilacı olsa başına sürer. Bir kampanya yapmış kavitasyonla ilgili neyse annemle deneyelim dedik. Ancak annem 4. seanstan sonra gitmek istemedi. Çünkü hiçbir faydasını görmedi. Ve kadın annemden neredeyse tüm paketin fiyatını talep etmiş.

Neyse bir ara yolda buluşup halletmişler. Ama bana göre yine de hakettiklerinde çok fazla. Daha sonra ben telefonla kadınla konuştum. Bunun doğru olmadığını anlatmaya çalıştım, ama kadın anlaşılacak bir değil, hatta iş ahlakına sahip biri hiç değil.

Evet dostlar, Mersin'de kavitasyon yaptırmak gibi bir niyetiniz varsa REAL TOUCH'a hiç bulaşmayın derim. Tecrübeyle sabit, hem işe yaramıyor hem desizi aptal yerine koyuyorlar. Ben helal etmiyorum, Allah'a havale ettim. Siz benim yaptığım hatayı yapmayın.

12 yorum:

  1. Merhaba bu yazdığınız merkezin bende lazer konusunda magduruyum tek seans gitmeme rağmen benden haddinden fazla para aldılar ve yaptıkları atışlar çok başarısız piyasanın iki katına işlem yapıyorlar nerdeyse. Hukuki yollara başvurmaya karar verdim ben keşke yazınızı daha önce okusaydim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaşadıkların için üzüldüm. Ben bu yazıyı yazarken başkaları da bizim düştüğümüz hataya düşmesine engel olurum diye düşünmüştüm. Malesef senin için faydalı olamamışım. Aynı firma yine reklam yapıyor açılış için indirimli felan diye. Umarım Mersinde yaşayıp da oraya gitmeyi düşünenler bu yazıları okuyup vazgeçerler.

      Sil
  2. Merhaba arkadaşlar bende oraya buz lazer gitmek istiyorum gitsemmi yazdıklarınızı okuyunca tereddüt kaldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yazılanları okudun sanırım, bence riske atma, her türlü iş etiğinden mahrum bir yer.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba sirket sahibi isletmeci etigine sahip olmayan mahalle agziyla konusan ve ustelik parasini aldiktan sonra hizmetini durdurabilecegini soyleyen insani tam anlamiyla aptal yerine koyan musteri ve musteri iliskilerinden bihaberler. Buz lazere gittik parasini aldiktan sonra isin rengi degisti resmen onlarda. Sakin bulasmayin.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba sirket sahibi isletmeci etigine sahip olmayan mahalle agziyla konusan ve ustelik parasini aldiktan sonra hizmetini durdurabilecegini soyleyen insani tam anlamiyla aptal yerine koyan musteri ve musteri iliskilerinden bihaberler. Buz lazere gittik parasini aldiktan sonra isin rengi degisti resmen onlarda. Sakin bulasmayin.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba sirket sahibi isletmeci etigine sahip olmayan mahalle agziyla konusan ve ustelik parasini aldiktan sonra hizmetini durdurabilecegini soyleyen insani tam anlamiyla aptal yerine koyan musteri ve musteri iliskilerinden bihaberler. Buz lazere gittik parasini aldiktan sonra isin rengi degisti resmen onlarda. Sakin bulasmayin.

    YanıtlaSil
  7. E senin gibi cahiller kavitasyon yapınca aniden sihirli bir şekilde kilo vereceğini sandığı için güzellik merkezleri böyle eleştirilere maruz kalıyor. Bakınız doğru spor ve beslenme şarttır bu olayda. Diyelim ki yağlarınız yakılabilecek duruma geldi ve yağı yakabilmek için günlük harcamanız gereken kaloriyi 20 dakika yürüyerek halledebileceğinizi mi sanıyorsun? yakacağınız maksimum 300 kalori, onuda 1 dilim kek yeseniz geri alırsınız hayatınızdan karbonhidratı kesmeniz lazım ayrıca proteinli beslenmeye ağırlık vermeniz lazım. Sahibi aslında sizden bilgili olduğu için bu konuda yaptırmamış o işlemi kendisi yoğun bir bayan o parasını kazanıyor siz de blogtan şikayet edersiniz işte hayat :D o bayanın eğitim durumu hakkında bilgim yok ama çalışanlar üniversite mezunları hepsi o işin uzmanı diplomasını almış insanlar. Benim çok arkadaşım gidiyor daha birinden şikayet duymadım zaten herkesi memnun etmesi imkansızdır bir işletme yerinin bir derdiniz varsa kanıtlarıyla dava açın burada yaptığınız karalama kampanyası harbiden ezikçe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selma Hanım, benim üslubumla sizin üslubunuza bakınca cehalet kavramının kime daha çok yakıştığı açıkça görülüyor. Öncelikle kavitasyonun ne olduğunu kavitasyonla birlikte neler yapılması gerektiğini çok iyi biliyorum. Zira benim kavitasyon deneyimim son derece ehil eller tarafından yapılmıştı. Önceki yazılarımı okursanız görebilirsiniz. Ayrıca sadece kavitasyondan medet ummadığımı yine bloğumu takip edenler bilir. Benim yazımın altındaki yorumlara bakarsanız sadece kavitasyonla ilgili değil lazerle ilgili de olumsuz yorumları görebilirsiniz. Sadece burada değil dışarda da çok fazla yorumlar alıyorum ve ben de yaşadıklarımı anlatıyorum insanlara. Bu kadar insan yanılıyor olamaz sanırım. Benim amacım karalama değil, yaşadığım iyi ve kötü tecrübeleri okuyucularımla paylaşmak. Biz blogerler bunu hep yaparız, insanlar bizim yaptığımız hataları yapmasınlar diye.
      Bu arada sizin yorumunuzu silebilirim ama silmiyorum. Herkesin kendini ifade etme özgürlüğü var. Elbette sizin yorumunuzu okuyanlar da Real Touch firmasının sıradan bir müşterisi olmadığınızı anlayacaklardır.

      Sil
  8. Ben de maalesef aynı yere giderek büyük hata yaptım. Dediğiniz gibi mahalle ağzı kocası zaten tam bir maganda tiplerinden ilk başta ben de anlamıştım ama herkes bi şans hakeder diye ön yargılarımı bi kenara atmıştım. Son derece üslupsuz hakarete varan hareket ve sözlere maruz kaldım. 1000 e yakın müşterileri varmış güya. Ne diyim biz çektik başkaları çekmez umarım

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Ponchi, kiminle konuşsam real touch ile ilgili herkes şikayetçi. Bunları okuyanlar umarım dikkatli olurlar.

    YanıtlaSil