21 Ocak 2009 Çarşamba

ŞELLALE







Yazılışının "Şelale" olduğunu biliyorum ama Araplar "Şellale" dedikleri için böyle bir başlık attım.



Gittikten 3 gün sonra orada tanıştığım Hamada ile Piramitlere gittik. Hamada oralı, benim kaldığım otele çok yakın bir restorantı var. Sağolsun Kahire ve eski Mısır tarihi ile ilgili bana çok bilgi verdi:) Piramitleri gezdikten sonra bana bir yer anlattı. "Şellale" adı verilen bu yer çok güzel ve çok ilginçmiş. Kendisi de daha önce gitmemiş, ona da gidenler anlatmış güzelliğini. Kaynağının neresi olduğu bilinmeyen su yukardan akıyormuş. Bana oraya gitmeyi teklif etti. Ben de turistim zaten, oraya gezmeye gitmişim. Kabul ettim tabii ve "Şellale"ye doğru yola koyulduk Hamada'nın arabasıyla.






Sonuç işte resimdeki gibi; "Şellale" diye abarttığı yer 2-3 metre yüksekten akan bir derecik. Acaba bizim Manavgatı görseler ne yaparlardı diye düşündüm. Hele de bizim Kayserimizde bulunan Kapuzbaşı Şelalelerinin dağın içinden çıkıp gürül gürül aktığını görselerdi, nasıl bir heyecan duyarlardı kimbilir.

2 yorum:

  1. merhaba ben Türkiyeden İlyas ben çalışmaya libyaya geleceğim internetten libyanın resimlerine bakıyorumda çoğu yer çöl peki siz niye kalıyorsunuz çöl gibi bir yerde cevap yazarsanız sevinirim mailinizi bekliyorum teşekürler. (deli_divane27@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  2. ben kalmıyorum Libya'da oraya sadece iş için gitmiştim.

    YanıtlaSil