10 Haziran 2016 Cuma

THY'NİN AYIBINDA ISRARI

Bir önceki yazımda THY'nin yaptığı yanlıştan bahsetmiştim. Bu yazımda da benim dilekçeme verdikleri yanıtı aynen buraya aktarıyorum.

Merhabalar,

İlgili linkte belirtilen şikayetiniz üzerine bahse konu dosya için yapılan incelemde gönderinin parçalı taşıma yapılmak suretiyle taşındığının sabit olduğu
Anlaşılmakla beraber, ilgili kargo için yaşanan gecikmeden dolayı Tazminat talebinde de bulunulmuştur.

Ulusal ve Uluslararası mevzuat hükümlerine göre değerlendirilen Tazminat talebi, gecikmenin yarattığı direkt zarar ve hasarın belgelenememiş olması nedeniyle
Kabul edilmemiştir.

Bilgilerinize rica eder iyi çalışmalar dileriz.


Yani ihale mallarını geç ve parça parça gönderdiklerini kabul ediyorlar ama bunu bir hata olarak görmüyor "dünyanın en iyi havayolu şirketi" !!!! Dolayısıyla telafi etmiyor, müşteriye de kendisini affettirmiyor.

Arkadaşlar, dostlar durum bu. Sevgili ihracatçı dostlar THY Cargo ile ürününüzü gönderirseniz başınıza ne geleceğini umarım az çok anlamışsınızdır. Birkaç ticaret dergisine de bu şikayetlerimiz yazdım. Ulaşabildiğim kadar insana ulaşacağım.  THY firmasının bu ayıbını sizler de dikkate alın ve işinizi riske etmeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme