28 Mart 2014 Cuma

KİTAP YURDUNDAN YENİ KİTAPLAR

Geçenlerde öğrencilerimle konuşurken, bana, hocam hayatınızda okuduğunuz en ilginç kitap hangisiydi, diye sordular ben de, üniversite yıllarında okuduğum, hatta yazarının hentbol antrenörü olduğu, çok ilginç bir kitaptan bahsetmiştim. Kitabın adı "Uzunharmanlar'da Bir Davetsiz Misafir" yazarı Sezgin Kaymaz. Kitabın sonunda çok şaşırdığımı, o zamanlar ismi bilinmeyen bir kişinin yazdığını felan anlatmıştım. Hatta güzel bir senaryo ve efektlerle filmi çekilse değme Amerikan filmlerine taş çıkarır, Altıncı Hismiş, yok efendim Diğerleriymiş onun yanında hiç kalır, demiştim. Arka kapak yazısı aşağıda ;




Öğrencilerim çok heveslendi ve hemen Kitapyurdundan Sezgin Kaymaz'ın bahsettiğim kitabı da dahil 7 kitabını sipariş ettik. Bu kitapları önce biz okuyacağız sonra okulumuzun kütüphanesine hediye edeceğiz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder