7 Aralık 2010 Salı

BATMAN

Şimdi acaba ben o "Yarasa Adam"dan mı bahsedeceğim yoksa ülkemizin güzide şehirlerinden biri olan Batman'dan mı?

Malumunuz üzere atama bekliyordum ve atandım. Hem de Batman'a:) Neden hem de? Çünkü Batman benim ilk tercihimdi. Yani tercih ettikleri arasında ilk tercihinin gelmesi mutlu ediyor insanı. Mesela ÖSS'de 8. tercihime yerleşmiştim, ilk öğretmenlik atamasında 12. tercihimdi Adilcevaz. Şimdi ilk tercihim geldi. Mutluyum. Darısı bütün atama bekleyenlerin başına.

Batman'a daha önce gitmiştim birkaç kez, nisbeten güzel ve büyük bir şehir. Buradaki ev arkadaşım geçen yıl şubatta atanmıştı oraya, o sebeple ziyaret etmiştim. Şimdi yine beraber olacağımız için ayrıca mutluyum.

Ne diyeyim Allah buradaki günlerimi aratmasın. Bekle beni Batman yarın oradayım.

4 yorum:

  1. merhabalar,bende memuriyet dolayısıyla batmanda oturuyorum hemde 5 yıldır ve çok memnunum.gerçektende güzel ve modern bir şehir inşallah sizde memnun kalırsınız...batmandan sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun.Çok sevindim atamanızın gerçekleşmesine. Ben de öğretmenim, ve ben de doğuda görev yaptım bir süre.Zordur.Ama gençsiniz ve enerjinizin yeteceğinden eminim. Öğrencilerinizle güzellikler diliyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. adsız ve serpil, değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Geçen ay Batman'a gitmiştik. Çok güzel buldum. Aslında hiç öyle bir yer baklamiyordum. Tayininiz hayılı olsun

    YanıtlaSil