22 Aralık 2008 Pazartesi

HAYALLERİM VE MISIR

Neden bu başlık......

Çünkü Mısır benim ilkim, herşeyde ilkim hem de.

Küçüklüğümde ne zaman Mısırla ilgili, piramitlerle ilgili bir film ya da bir belgesel görsem "bir gün ben buraya gideceğim" derdim. Dünyadaki herkese sorun, en çok görmek istediğiniz 10 yeri yazın diye sorun mutlaka ilk 5'in içinde Mısır vardır.

Ve sonunda 2008 Nisan'da Allah bana nasip etti ve ben Mısır'a gittim. 14 gün üstelik, tek başıma, turist olarak ve turist bir bayan olarak tek başıma gittim. Gitmeden önceki duyduğum önyargılı insanların kötülemelerine rağmen yalnız gittim. İnanın bana tek kötü bir hatıram dahi yok. İlk gün yaşadığım otel sıkıntısı dışında. Herşey o kadar güzeldi ki, süprizlerle doluydu.

Bu blogda Mısır da geçirdiğim 14 günü anlatmaya çalışacağım. Şunu da söylemeden geçemeyeceğim blog oluşturmaya karar vermem Sevgi Shawky adlı blogger sayesinde oldu. O kadar güzel anlatmış ki, kıskandım açıkçası:) Ben de paylaşmak istedim 14 günlük Mısır Maceramı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder